Известие

Collapse
No announcement yet.

силни вибрации при палене

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • силни вибрации при палене

    Здравейте,колеги!Имам алфа156sw 1.9jtd от около два месеца.Доволен съм и очарован от колата с изключение на един малък (надявам се) проблем-вече 4-5 пъти ми се случва при палене мотора да се разтърсва от ужасни и силни вибрации,при което я гася веднага.При следващото палене всичко е нормално.Някой има ли обяснение на какво може да се дължи това и как би могъл да се отстрани подобен проблем?
    алфа156sw1.9JTD 115CV 2003г.

  • #2
    Първоначално публикувано от lyubo74 Покажи съобщение
    Здравейте,колеги!Имам алфа156sw 1.9jtd от около два месеца.Доволен съм и очарован от колата с изключение на един малък (надявам се) проблем-вече 4-5 пъти ми се случва при палене мотора да се разтърсва от ужасни и силни вибрации,при което я гася веднага.При следващото палене всичко е нормално.Някой има ли обяснение на какво може да се дължи това и как би могъл да се отстрани подобен проблем?
    Един мой приятел получи вибрации, щот успя да хакне бензин в нафтата. От вода също може да се получи - виж си пробката на филтъра -> отвии и източи да провериш. Иначе отиваш на дюзи, сипи някоя качествена добавка за почистване Liqui moly аз ползвам. И надявам се като дадеш контакт не въртиш веднага ключа

    Comment


    • #3
      Да сипе добавка, ама сякаш на дюзи бие работата.
      Кога точно го прави проблема - при сутрешно палене само или и през деня?
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #4
        и аз имам подобен проблем. при всяко палене, колата силно се разтриса, но винаги пали от първия път. акумолатор и свещи са чисто нови.
        147jtd
        sigpic
        Alfa Romeo GT JTD 16v `04
        Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
        Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

        Comment


        • #5
          Към вибриращите колеги - сетихте ли се да си огледате тампониге по мотора ... ? Ей така, профилактично ...

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Към вибриращите колеги - сетихте ли се да си огледате тампониге по мотора ... ? Ей така, профилактично ...
            Аааа аз си вибрирам и си имам 1 тампон за смяна ама така пали и гасне като тракторче
            Има 1 тампон горе, който при мен е разбит и знам че от него като я гася и притриса, но ми обявиха 250лв за него и на мен ми стана лошо...
            sigpic
            Alfa Romeo 156 1.9JTD '99
            BMW 316 Compact '95

            Comment


            • #7
              гледал съм тампоните, но ми са здрави !
              sigpic
              Alfa Romeo GT JTD 16v `04
              Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
              Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                Към вибриращите колеги - сетихте ли се да си огледате тампониге по мотора ... ? Ей така, профилактично ...
                Колегата пише от време на време в поста си. При тампон е постоянно

                Comment


                • #9
                  "Да сипе добавка, ама сякаш на дюзи бие работата.
                  Кога точно го прави проблема - при сутрешно палене само или и през деня?"

                  по-скоро го прави през деня.Последният път бях слязал за цигари за около 2 мин. и я угасих,като понечих да запаля-същия номер.33Dandy писа,че е възможно да е от нечиста нафта,та ми е направило впечатление в зависимост от това от къде зареждам,че има известни промени в мощността на колата...Алфата я взех под 100хил. км.,сега е на 104-5хил...,не знам доколко е дълъг живота на тампоните,но не мисля,че е от това,по-скоро тепърва ще имам проблеми с тях ако продължава така.Случва ми се веднъж на 30-40 паления и се надявам да не зачести,докато я оправя

                  ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:12 ----------

                  Благодаря за всички отзиви и съвети!Ще действам веднага,след като намеря надежден майстор.Уж съм в Италия,родината на алфата,но нямам и грам доверие в тукашните майстори.Казвам го от личен опит,тъй като предишната ми кола(опел астра),я захвърлих точно благодарение на "добри" майстори
                  алфа156sw1.9JTD 115CV 2003г.

                  Comment


                  • #10
                    Все пак не забравяй - Ако вилтърът за нафтата ти е без датчик или изключен датчик за вода, отвии това, дето му е на дъното за да видиш що има вътре. И сигурен ли си, че е на 104 000? Италианците са си вид българи

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от DarkKnight Покажи съобщение
                      Аааа аз си вибрирам и си имам 1 тампон за смяна ама така пали и гасне като тракторче
                      Има 1 тампон горе, който при мен е разбит и знам че от него като я гася и притриса, но ми обявиха 250лв за него и на мен ми стана лошо...
                      има далеч по-евтини варианти,но и качеството
                      156 2.4 JTD SW 140 подивели бизона -ex.
                      147 1.9 JTDM 150 дивИ прАсци -ex.
                      159 2.4 JTDM SW Qtronic 200 говеда

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от 33Dandy Покажи съобщение
                        Все пак не забравяй - Ако вилтърът за нафтата ти е без датчик или изключен датчик за вода, отвии това, дето му е на дъното за да видиш що има вътре. И сигурен ли си, че е на 104 000? Италианците са си вид българи
                        Да ти кажа честно,дори и не знам къде се намира.Досега на два пъти съм вдигал капака,за да долея вода за чистачките и и бях хвърлил един бегъл поглед ама май ще трябва да се отнеса по-сериозно...Относно километрите-взех я от мой познат,който държи автокъща,имам и гаранция 1год. и май не е лошо да се обърна именно към него
                        алфа156sw1.9JTD 115CV 2003г.

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от lyubo74 Покажи съобщение
                          Да ти кажа честно,дори и не знам къде се намира.Досега на два пъти съм вдигал капака,за да долея вода за чистачките и и бях хвърлил един бегъл поглед ама май ще трябва да се отнеса по-сериозно...Относно километрите-взех я от мой познат,който държи автокъща,имам и гаранция 1год. и май не е лошо да се обърна именно към него
                          Абе приятел ... Дай я тук у Бг да ти кажем истината.
                          Филтърът е в двигателния отсек посредата, зад двигателя. Не можеш го сбърка. Кола в Италия над 5г. и на 100 000 - интересно. Те там не слизат от колите. И не знам защо в Милано Алфите са рядкост. Но карабинерските 159 са
                          Last edited by 33Dandy; d.m.y г., 21:25. Основание: грешка

                          Comment


                          • #14
                            Ти кога ходи в Милано? Аз пък като ходих видях много Алфа, много нещо. Ма то на където и да се обърнеш Алфа. И от хубави по-хубави. А хората в Милано пътуват с метрото. Така, че не се чуди че има Алфи и на малко километри. Плюс тва имат убийствени такси да карат в центъра. То за това и като цяло в Милано движението е абсолютно нормално. Много по-добре е от София да речем. Просто в града вътре около центъра няма коли. Не се движат. Метрото за сметка на това е пълно. Дори по формулата когато беше тогава нямаше пак много коли да се движат. Това са ми впечатленията на мен.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 21:37.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Ти кога ходи в Милано? Аз пък като ходих видях много Алфа, много нещо. Ма то на където и да се обърнеш Алфа. И от хубави по-хубави. А хората в Милано пътуват с метрото. Така, че не се чуди че има Алфи и на малко километри.
                              Юли месец Милано-Падова-Бергамо-Венеция-Верона и на всички ни направи впечатление, че алфите са малко. Колкото за метрото съм съгласен, ама ... кой си купува кола, когато не се движи с нея и не си избива парите от нея? Изключвам богаташите. А и мацката с нас, която живее в Италия от 20 години, каза, че цените на алфите не са от най-ниските. Нямах време да влезна в шоу рум на алфа да видя, на пътя за Венеция имаше доста голям. И Милано не успях да разгледам

                              Comment

                              Working...
                              X